+48 42 632 40 42 biuro@galter.pl

Obecnie na rynku wnętrzarskim oferta mebli biurowych i wyposażenia jest bardzo szeroka. Pojawia się coraz więcej producentów, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Meble biurowe można już kupić nie tylko w sklepach i salonach stacjonarnych, ale również w sklepach internetowych. Przy tak ogromnym wyborze na co powinniśmy zwrócić największą uwagę? Jak wybrać meble biurowe, aby potem nie żałować?

Po pierwsze: WYGODA

Meble biurowe, przy których pracownicy spędzają bardzo dużą ilość czasu dziennie, powinny być, przede wszystkim, wygodne. Pracownicy naszej firmy z pewnością będą bardzo różnorodni, młodsi, starsi, kobiety, mężczyźni, niżsi, czy wyżsi. Musimy to wziąć pod uwagę przy wyborze mebli do naszego biura. To, co najważniejsze w codziennej pracy, czyli biurka i fotele, muszą mieć szeroki zakres regulacji. Dla większości osób z pewnością sprawdzi się biurko z regulowaną wysokością. Dodatkowo, biurka muszą mieć odpowiednio dużą przestrzeń do pracy i być stabilne. Fotele biurowe zaś muszą mieć możliwość regulacji wysokości siedziska i oparcia, które dodatkowo powinny być odpowiednio wyprofilowane i mieć możliwość regulowania pochylenia. Nie zapominajmy również o podłokietnikach i podparcia lędźwiowe.

Po drugie: JAKOŚĆ

Za jakością oczywiście kryją się materiały, z jakich są wykonane meble. Niezwykle istotnym jest to, aby nasze meble biurowe, czy meble konferencyjne, powstały z dobrych i solidnych materiałów. Dobre materiały natomiast to takie, które, z jednej strony są trwałe, z drugiej zaś pochodzą od sprawdzonych producentów i posiadają atest higieniczności. Krzesła biurowe i fotele biurowe powinny być wykonane z odpowiednich tkanin, które są nie tylko trwałe i odporne na ścieranie, ale również atestowane. 

Po trzecie: CENA 

Prawie każdemu, kto urządza swoje nowe biuro, marzą się tanie meble biurowe. To, co musimy pamiętać przy kierowaniu się finansami i ustalaniu budżetu to to, że cena może iść w parze z jakością, ale wcale nie musi. Tanie meble biurowe wcale nie muszą być złe, a drogie meble nie muszą być wspaniałe. Bardzo dużo zależy od tego, gdzie zdecydujemy się zakupić meble do naszego biura. Ważnym jest, tak naprawdę, aby producent mebli biurowych, z którym będziemy współpracować, był doświadczony, a jego firma solidna i sprawdzona. A to dalej zaś wiąże się z gwarancją na zakupione towary. Im dłuższy jest okres gwarancyjny, tym lepiej świadczy to o firmie i jakości sprzedawanych przez nią produktów.

Po czwarte: FUNKCJONALNOŚĆ

Przed wyborem mebli biurowych musimy zdecydować, co dokładnie będzie potrzebne w naszym biurze, kto z mebli będzie korzystać i w jakim celu. W większości biur powinny znaleźć się lady recepcyjne. Niezbędne będą również szafki na ubrania, szafy metalowe, czy szafy biurowe. Dodatkowo musimy wyposażyć open space, sale konferencyjne, czy gabinet prezesa. Oczywiście, nie w każdym biurze będą się znajdować te przestrzenie.

Po piąte: WYGLĄD 

Wygląd naszego biura ma ogromne znaczenie. Nie da się ukryć, że jest ono wizytówką naszej firmy i wysyła do klientów, czy kontrahentów, komunikat, że jesteśmy solidną i profesjonalną firmą. Jeśli czujemy się na siłach, możemy sami zaprojektować wnętrze. Kolorystyka powinna być raczej stonowana, a całość elegancka. Odpowiednio dobrane meble biurowe i meble konferencyjne nadadzą wnętrzu stylu i charakteru. Jeżeli nie mamy w sobie tyle odwagi, możemy zdać się na profesjonalnego dekoratora, który pomoże nam stworzyć ergonomiczne, funkcjonalne i estetyczne biuro.

Znajdź nas na Facebooku

ul. Legionów 93/95

91-072 Łódź

42 632 40 42