+48 42 632 40 42 biuro@galter.pl

Co roku przychodzi taki czas w roku, kiedy to musimy porzucić tak lubiane przez nas lekkie letnie ubrania i założyć ciepłe płaszcze, kurtki, czapki, rękawiczki oraz zimowe buty. Przez te kilka wiosennych i letnich miesięcy w ogóle nie musieliśmy się zastanawiać nad tym, co zrobić w naszym biurze z deszczówkami, czy przemoczonymi parasolami. Nadejście jesieni i zimy to najlepszy moment, aby zakupić do siedziby naszej firmy, lub odświeżyć, meble do przechowywania ubrań.

Na naszym blogu bardzo dużo piszemy o tym, jak bardzo istotny jest wygląd naszego biura. Nie da się ukryć, że jest ono wizytówką naszej firmy. To, jak wygląda i jest utrzymane nasze biuro, świadczy o naszym przedsiębiorstwie, odpowiedzialności, solidności, czy profesjonalizmie. Oczywiście, nie tylko wygląd się liczy. Niezwykle ważne jest to, aby nasze biuro i meble biurowe do niego zakupione, były funkcjonalne oraz wygodne.

Na jakie meble najlepiej postawić?

Gdy urządzamy lub remontujemy biuro, musimy pamiętać o wielu elementach. W naszym biurze muszą znaleźć się meble biurowe, biurka, fotele biurowe, czy stoliki. Niezbędne będą również regały biurowe, szafki ognioodporne, czy szafki metalowe na dokumenty.

W każdym biurze muszą się znaleźć również szafy na ubrania. To, na jakie meble się zdecydujemy, bardzo zależy od takich czynników, jak ilość zatrudnionych pracowników, dress code (czy pracownicy muszą się przebierać w firmowe ubrania?) oraz przeznaczenie danych szaf. Jeśli pracujące w biurze osoby noszą stroje firmowe, to z pewnością sprawdzą się szafki metalowe na ubrania. Są one wygodne, ergonomiczne i, co ważne, można je zamykać na kluczyki. Idealnie sprawdzą się w firmowej szatni, ponieważ spełniają wymogi BHP. Szafki metalowe na ubrania świetnie sprawdzą się również do przechowywania kasków i butów ochronnych, czy odzieży BHP. Szafki pracownicze powinny być solidne, trwałe, estetyczne i zabezpieczone przed uszkodzeniami.

Idąc dalej, w części recepcyjnej biura, powinna znaleźć się elegancka szafa, w której możemy przechowywać ubrania naszych gości. Z pewnością zrobi to na klientach dobre wrażenie, gdy przed spotkaniem ich okrycia wierzchnie powiesimy w ładnej, pachnącej szafie. Dla wielu osób z pewnością bardzo przydatne będzie duże lustro na drzwiach, w którym będziemy mogli przejrzeć się przed spotkaniem, czy przed wyjściem. Pamiętajmy, że niektórzy klienci mogą odwiedzać nas w podróży i będą mieli ze sobą bagaże. Dobrze, jeśli w naszej szafie znajdzie się miejsce także dla nich.

W przypadku polskiej pogody, właściwie przez cały rok, może przydać się również miejsce do przechowywania parasoli. Jeśli w naszym biurze nie mamy wystarczająco dużo miejsca, możemy postawić na odpowiednie wieszaki na ubrania.

Na co zwrócić uwagę?

Wybór mebli do przechowywania ubrań w biurze na rynku jest bardzo duży. To, na jakie meble ostatecznie się zdecydujemy, zależeć będzie głównie od budżetu, jakim w danym momencie dysponujemy. Na pewno uda nam się znaleźć firmy, które oferują tanie meble biurowe. Jednak patrząc na cenę, zawsze musimy zwrócić uwagę również na jakość mebli. Niezwykle istotne są materiały, z jakich są one wykonane, a także okres gwarancji oferowany przez producenta.

Pamiętajmy, że nasze meble biurowe powinniśmy traktować jako dobrą inwestycję, która ma nam służyć przez wiele lat, więc nierzadko lepiej będzie zainwestować w droższe, ale solidniejsze meble.

Znajdź nas na Facebooku

ul. Legionów 93/95

91-072 Łódź

42 632 40 42