+48 42 632 40 42 biuro@galter.pl

Dokładnie tak, jak mówi tytuł dzisiejszego wpisu – wyposażenie biura to nie tylko meble biurowe. Grają one oczywiście bardzo dużą, jeśli nie najważniejszą rolę, jednak nie mogłyby jej w pełni spełniać, gdyby nie towarzyszące im dodatki.

Dodatki do biur możemy podzielić na dwie podstawowe główne grupy, choć niektóre elementy wyposażenia można zaliczyć do obu z nich. Z jednej strony mamy dodatki funkcjonalne, które mają nam pomagać i ułatwiać codzienną pracę. Z drugiej zaś mamy dodatki stylowe i designerskie, które, przede wszystkim, mają pozytywnie wpływać na charakter wnętrza biura.

Dodatki funkcjonalne

Ta grupa dodatków z pewnością będzie bardziej liczniejsza. Zaliczamy do niej te elementy wyposażenia, bez których codzienna praca byłaby praktycznie niemożliwa.

– Lampy – oświetlenie musi przede wszystkim służyć komfortowi pracy. W obecnych czasach, gdzie spędzamy kilka godzin dziennie w zamkniętych pomieszczeniach, czasami z ograniczonym dopływem światła dziennego, przy komputerze, odpowiednie doświetlenie wnętrza ma ogromne znaczenie. Zbyt słabe lub zbyt mocne oświetlenie może mieć negatywny wpływ na pracowników, ich wydajność, samopoczucie oraz oczywiście zdrowie. Dlatego też musimy koniecznie zadbać, aby w naszym biurze była zapewniona odpowiednia ilość lamp.

Lampy mogą mieć również wpływ na styl naszego wnętrza. Producenci mebli biurowych mają w swoich ofertach designerskie lampy, które mogą nadać naszym pomieszczeniom biurowym pożądanego charakteru.

– Wieszaki – ten element wyposażenia jest niezbędny, nawet w małym biurze. Będzie szczególnie eksploatowany w okresie jesienno-zimowym. Zarówno nasi pracownicy, jak i goście, muszą mieć możliwość pozostawienia w odpowiednim miejscu swoich okryć wierzchnich. Wieszaki ubraniowe możemy podzielić na stojące lub naścienne. To, na jakie się zdecydujemy, zależy już tylko od naszych upodobań oraz możliwości, jakie daje nam wnętrze. Jeśli do naszego biura zakupimy wieszaki designerskie i stylowe, to dodatkowo wniesiemy ciekawy element wyposażenia.

– włączniki światła i gniazda elektryczne – nie da się ukryć, że w obecnych czasach nie da się bez nich obejść. Są obowiązkowym elementem wyposażenia, które musimy wziąć pod uwagę urządzając wnętrze biura. Możemy oczywiście zdecydować się na rozwiązania klasyczne, których na rynku jest bardzo dużo, bądź na rozwiązania bardziej nowoczesne i funkcjonalne.

Jeśli chodzi o włączniki światła to możemy zdecydować się na te dotykowe, które z pewnością wniosą więcej innowacyjności do naszego biura. W kwestii gniazdek elektrycznych, szczególe w przypadku pomieszczeń typu open space oraz konferencyjnych, bardzo dobrze mogą sprawdzić się gniazda puszczane w blat. 

Dodatki stylowe

Drugą grupą dodatków do biura są właśnie dodatki, których głównym zadaniem jest nadanie charakteru pomieszczeniom. W codziennym wyposażeniu mogą wydawać się zbędne i raczej nie są zakupem pierwszej potrzeby, jednak warto wziąć je pod uwagę przy urządzaniu wnętrza biura.

Do takich dodatków zaliczyć możemy donice i rośliny, zegary, obrazy, plakaty, dywany, czy organizery na biurka. Są to elementy, bez których możemy się obejść przy codziennej pracy i ich brak nie będzie wpływał na komfort i produktywność pracowników, jeśli jednak zależy nam na odpowiednim wizerunku, warto je rozważyć.

Urządzając nasze biuro musimy pamiętać, że dobór wyposażenia wnętrza będzie miał ogromne znaczenie i może całkowicie zmieniać oblicze pomieszczeń. Odpowiednio dobrane dodatki z pewnością będą miały wpływ na kształtowanie stylu i charakteru biura.

Nie da się ukryć, że biuro powinno pomóc nam w kreowaniu profesjonalnego wizerunku, dlatego też wystrój pomieszczeń nie może być w żaden sposób przypadkowy. Dodatki, które zakupimy do biura muszą, wraz z meblami biurowymi, tworzyć spójną całość, która stworzy przyjazną i miłą atmosferę.

Znajdź nas na Facebooku

ul. Legionów 93/95

91-072 Łódź

42 632 40 42