Masz pytanie? Zadzwoń do nas już teraz!

Phone 600-056-337 lub 606-654-671

Znajdź nas w social media

Facebook

Jednym z elementów, o który musimy zadbać planując nową aranżację biura, jest transport zakupionych mebli biurowych. Większość firm, które zajmują się sprzedażą mebli, zapewniają również ich transport, wniesienie oraz montaż. Innym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług firmy zewnętrznej – przeprowadzkowej. Jak powinna wyglądać dobra usługa transportowa?

Usługa wysokiej jakości – transport mebli

Przy wyborze firmy transportowej do przewożenia nowych mebli należy wziąć pod uwagę kilka kwestii, które będą świadczyły o dobrych praktykach firmy i jakości oferowanej usługi.

Pierwszą z nich jest odpowiednie zaplecze samochodów transportowych i profesjonalny zespół. Warto wiedzieć iloma i jakiej wielkości autami dysponuje firma. Od tego będzie zależeć, jak szybko uda się przetransportować meble z magazynu do siedziby naszego przedsiębiorstwa. Nie bez znaczenia jest oczywiście ekipa, która zajmie się przewiezieniem i wniesieniem mebli. Pracownicy powinni być wykwalifikowani oraz doświadczeni.

Po stronie ekipy transportowej jest odpowiednie przygotowanie do powierzonego im zadania, to znaczy sprawdzenie wszystkich możliwości technicznych i logistycznych, które ułatwią im pracę.

Bardzo ważna będzie wcześniejsza wizyta w miejscu transportu mebli i sprawdzenie drogi dojazdu oraz parkingów. W przypadku parkingu naziemnego należy ocenić możliwość zaparkowania auta dostawczego i szerokość wjazdów. Istotnym będzie zarezerwowanie miejsca, możliwie jak najbliżej wejścia do budynku, aby wnoszenie mebli przebiegało szybko i sprawnie. Jeśli do dyspozycji jest parking podziemny, zespół powinien upewnić się, że ich samochód dostawczy zmieści się w dostępnym wjeździe. Jeśli auto będzie za wysokie, należy znaleźć inne miejsce umożliwiające wniesienie mebli.

Kolejnym etapem jest sprawdzenie dostępnych podjazdów, wind towarowych oraz klatek schodowych. Ekipa transportowa powinna upewnić się co do ich wymiarów, aby na miejscu nie okazało się, że meble są zbyt duże i nie zmieszczą się w dostępnych przejściach. W niektórych budynkach niezbędne będą specjalne przepustki, które umożliwią zespołowi poruszanie się windami towarowymi oraz przez przejścia pracownicze.

Nie bez znaczenia będzie sposób wykończenia pomieszczeń, przez jakie będą przenoszone meble. Większość gabarytów jest transportowana za pomocą specjalnych wózków, które mogą uszkodzić niektóre rodzaje podłóg. Wykładziny również wymagają specjalnego przygotowania, na przykład zmiany obuwia przez ekipę transportową.

Przed rozpoczęciem transportu firma powinna również ustalić z zarządcą budynku godziny, w jakich mogą skorzystać z parkingu i bezkonfliktowo wnosić meble do biura.

Profesjonalna ekipa transportowa zadba również o dwa niezwykle ważne elementy: zabezpieczenie pomieszczeń oraz zachowanie porządku po zakończonej pracy.

Istotnym jest, aby miejsca, przez które będą przenoszone meble, zostały odpowiednio ochronione przed ewentualnymi uszkodzeniami. Przykrycie podłóg, czy oklejenie framug drzwi to bardzo dobre praktyki. Możemy być spokojni, że nie będziemy musieli naprawiać ewentualnych szkód w naszym biurze, ale i w częściach wspólnych budynku.

Posprzątanie po wykonanej pracy również ma ogromne znaczenie. Zespół transportowy powinien zostawić meble we wskazanym miejscu i zebrać rozłożone wcześniej zabezpieczenia.

Duży wpływ na wybór firmy ma także elastyczność czasu pracy ekipy transportowej. Nie każdy pracodawca będzie chciał, aby takie działania były przeprowadzane w czasie pracy jego biura. Dlatego też firma powinna zaproponować przewóz mebli w godzinach popołudniowych, nocnych, a nawet w weekendy.

Jeśli zmieniamy aranżację biura, a nie wyposażamy nowego, zakup mebli biurowych będzie się również wiązał z wyniesieniem tych poprzednich. Warto dowiedzieć się, czy ekipa transportowa również może wykonać dla nas taką usługę. Zrealizowanie wszystkich zadań przez jedną firmę z pewnością będzie szybsze niż angażowanie i zgrywanie harmonogramu kilku ekip.

Profesjonalny transport mebli biurowych

Jeśli firma, którą bierzemy pod uwagę, spełnia powyższe kryteria, możemy mieć pewność, że transport naszych nowych mebli biurowych zostanie przeprowadzony szybko i bezproblemowo. Możemy oprzeć swój wybór również na dostępnych w internecie opiniach innych klientów firmy. Jeśli w większości są pozytywne i nie wzbudzają naszych podejrzeń, możemy być spokojni.

Warto wybrać firmę, która oferuje terminowy, profesjonalny i rzetelny transport mebli biurowych.

Skontaktuj się z nami

Zapytaj o ofertę

Administratorem Państwa danych osobowych jest GALTER Meble Biurowe i Metalowe M. Cinkowski, R. Mazur s.c. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych mogą Państwo znaleźć w naszej Polityką prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.

Zapytaj o

Administratorem Państwa danych osobowych jest GALTER Meble Biurowe i Metalowe M. Cinkowski, R. Mazur s.c. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych mogą Państwo znaleźć w naszej Polityką prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.