Masz pytanie? Zadzwoń do nas już teraz!

Phone 600-056-337 lub 606-654-671

Znajdź nas w social media

Facebook

Wynajmujemy meble biurowe z fabryk MDD, Mebelux, Antrax

Przykład mebli biurowych do wynajęcia

Przestrzeń dla pracowników: biurka, krzesła biurowe, biurka, meble gabinetowe, lady recepcyjne;

Przykład mebli metalowych na wynajem

Wynajem szafek metalowych do przechowywania oraz ławek;

Przykład aranżacji gabinetu 

Jak to działa? To 3 proste kroki!

  1. Zadzwoń pod numer: 600-056-337 lub 606-654-671, nasz konsultant omówi z Tobą potrzeby Twoje i Twojej firmy.

  2. Wycena i harmonogram działania.

  3. Dostawa mebli. 

 

Jednym z pierwszych kroków aranżowania biura i wyposażania firmy jest wybór mebli biurowych. Niezależnie od tego, czy przedsiębiorstwo to firma jednoosobowa, kilkuosobowa, czy korporacja, zapewnienie pracownikom odpowiednich mebli jest niezbędne. Warto zdawać sobie sprawę z tego, że umeblowanie pomieszczeń biurowych nie jest sprawą łatwą, a co najważniejsze – jest dość kosztowna.

Dzięki coraz szerszej ofercie na rynku, nie musimy już na początku działalności przeznaczać na kupno mebli dużych sum pieniędzy. Doskonałą alternatywą na zakup mebli biurowych jest możliwość ich wynajęcia. Takie rozwiązanie znacznie zmniejsza wydatki na początku działalności firmy i pozwala na wykorzystanie zaoszczędzonych środków w innych celach.

Korzystając z możliwości, jakie dają meble biurowe na wynajem, klienci zyskują możliwość urządzenia biura w wybrany sposób, określający działalność i charakter firmy, a także przekazania kapitału na inne cele. W ofercie wynajmu znajdują się zarówno meble nowe, jak i używane. Wszystkie natomiast są eleganckie, estetyczne i niezwykle komfortowe w użytkowaniu. W przypadku wynajmowania mebli biurowych nie ma konieczności zaciągania kredytów, czy korzystania z ofert leasingowych. W bardzo krótkim czasie i w łatwy sposób można wybrać meble do każdego pomieszczenia firmowego.

Kupić czy wynająć? Możliwości aranżacji biura.

Zarówno aranżacja biura, jak i zaplecza socjalnego dla pracowników, to nie lada wyzwanie. Właściwie każdy pracodawca, nie tylko na początku, ale i w trakcie prowadzenia działalności, staje przez koniecznością doboru odpowiednich mebli biurowych, od biurek i foteli biurowych, przez szafy na dokumenty, po wyposażenie kuchni. Meble te nie tylko muszą być wygodne i ergonomiczne, ale również stylowe oraz eleganckie. Firmy obecne na rynku proponują głównie sprzedaż, ale jest również coraz więcej dostawców oferujących wynajem mebli biurowych i socjalnych. To, co różni korzystanie z tych ofert, to przede wszystkim cena. Wynajem mebli jest znacznie tańszy. Co więcej, gdy meble nam się znudzą, możemy z łatwością i bez wysokich kosztów dodatkowych, wymienić je na nowe. Okres wynajmu, w zależności od wyboru firmy nie jest ograniczony czasowo, zakłada możliwość wymiany lub wypowiedzenia umowy najmu z odpowiednim okresem wypowiedzenia.

Wynajem mebli biurowych ma wiele zalet, dlatego też przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na taki krok. Firma oferująca usługi na wysokim poziomie nie tylko zapewni nam wyposażenie biura, ale również pomoże w doborze stylowych mebli pasujących do konkretnego wnętrza. To właśnie dzięki wysokiej jakości usług meble na wynajem cieszą się tak dużą popularnością.

Dlaczego warto wynajmować meble biurowe?

  • wynajem mebli jest znacznie tańszy niż ich zakup
  • wynajem mebli biurowych nie wiąże się z wysokim, jednorazowym kosztem
  • przy wynajmie mebli nie ma konieczności dokonywania odpowiednich odpisów amortyzacyjnych kupionego wyposażenia biura
  • korzystanie z usług wynajmu mebli jest idealnym rozwiązaniem podczas oczekiwania na wymarzone meble
  • wynajem mebli niweluje problem przechowywania, czy utylizowania starego i niepotrzebnego wyposażenia biurowego
  • w przypadku powiększenia przestrzeni biurowej lub ilości pracowników z łatwością można domówić kolejne meble
  • wynajem mebli daje możliwość stworzenia dowolnej aranżacji, a także zmiany tej aranżacji w każdym momencie

Jakie branże korzystają z wynajmu mebli?

Wynajem mebli biurowych jest przeznaczony dla każdej branży, jednak szczególnie popularny jest on wśród firm budowlanych. Tego typu przedsiębiorstwa stoją przed wyzwaniem urządzania zarówno stałych wnętrz biurowych, jak i specjalnych pomieszczeń w kontenerach. Te drugie są szczególnie wymagające ze względu na ograniczoną przestrzeń, w której trzeba zapewnić pracownikom maksymalną funkcjonalność i wygodę.

Takie biura w kontenerach urządzane są w pobliżu prowadzonych prac, czy wznoszonych budynków. Muszą to być zarówno pomieszczenia biurowe, jak i socjalne. Kontenery biurowe muszą być wyposażone w biurka, fotele biurowe, kontenerki biurkowe, a także regały i szafy na dokumenty. Pomieszczenia socjalne natomiast to miejsce, w których pracownicy mogą się przebrać, odpocząć, czy zjeść posiłek. Wyposażenie kontenerów socjalnych to: sofy, szafki na ubrania, szafki BHP, krzesła i stoły. Istotnym jest, aby meble te były łatwe w utrzymaniu czystości, a także odporne na uszkodzenia. Z pewnością sprawdzą się tutaj również szafy metalowe na wynajem, są to idealne meble na budowę.

Warto jednak pamiętać, że usługa czasowego wynajmu mebli nie jest przeznaczona wyłącznie dla branży budowlanej. Takie rozwiązanie z pewnością sprawdzi się również w firmach medycznych, farmaceutycznych, spożywczych, czy księgowych, gdzie codzienna działalności firmy jest niezwykle dynamiczna. Co więcej, meble można wynająć również na potrzeby eventów, imprez firmowych, czy kulturalnych.

W naszej ofercie znajduje się wiele mebli na wynajem krótko i długoterminowy:

  • meble recepcyjne, w tym lady recepcyjne i fotele;
  • kontenerki biurkowe;
  • biurka, w tym biurka z możliwością regulacji wysokości blatu;
  • meble gabinetowe;
  • meble konferencyjne: stoły i krzesła;
  • szafy metalowe;
  • meble do szatni: szafki ubraniowe, ławki szatniowe;
  • metalowe skrytki;

Wynajem mebli biurowych, zarówno krótkoterminowy, jak i długoterminowy, przynosi za sobą wiele udogodnień i korzyści. Wybierając odpowiedniego dostawcę przedsiębiorcy mogą zapewnić sobie gwarancję uzyskania atrakcyjnego wyposażenia biura na wynajem, z dostawą pod same drzwi. Co więcej, firma oferująca usługi wysokiej jakości wniesie, a także złoży i zamontuje wybrane meble, aby biuro już w kilka godzin było gotowe do użytku. Po zakończeniu okresu wynajmu meble zostaną złożone i odebrane również przez dostawcę. W tym przypadku, jedynym „zmartwieniem” zleceniodawcy jest wybór odpowiadającego mu wyposażenia. Wszystkie inne zadania zostaną wykonane przez firmę wynajmującą stanowiska pracy.

Tak naprawdę, najważniejszym argumentem przemawiającym na korzyść wynajmowania mebli biurowych, jest ogólny koszt takiego przedsięwzięcia. Miesięczna cena korzystania z wyposażania biurowego może być znacznie niższa niż zakup, szczególnie, gdy stoimy przed koniecznością urządzenia biura na określony czas. Dlatego też, idealnym przykładem jest właśnie branża budowlana. Wynajem mebli biurowych to również mniej zmartwień związanych z ich transportem, wniesieniem i montażem, a także usunięciem, gdy przestaną one już pełnić swoją funkcję. Magazynowanie mebli, z których nie korzystamy, jest również sprawą kosztowną. W przypadku ofert najmu ta sprawa nas nie dotyczy, a zaoszczędzony kapitał możemy przeznaczyć na inne cele.

Kupno wybranych, wymarzonych mebli biurowych może wiązać się z koniecznością czekania na nie przez kilka tygodni, a nawet miesięcy. W przypadku mebli wynajmowanych, mogą one być dostępne dla klienta w ciągu kilku dni od podpisania umowy. Meble, które wracają po okresie wynajmu są zawsze sprawdzane i kontrolowane pod kątem jakości. Jeśli coś uległo zniszczeniu, jest wymieniane na nowe tak, aby mebel z powodzeniem mógł służyć kolejnym osobom. Wszystkie elementy wyposażenia biura na wynajem są dezynfekowane, a te tapicerowane – prane.

Czasem zdarza się tak, że firmy wynajmujące meble biurowe są z nich tak zadowolone, że chcą je mieć na własność. Jest to jak najbardziej możliwe, wielu dostawców dostaje możliwość wykupu wynajmowanego wyposażenia, co niweluje konieczność transportowania i montażu poprzednich oraz nowych mebli biurowych.

Skontaktuj się z nami

Zapytaj o ofertę

Administratorem Państwa danych osobowych jest GALTER Meble Biurowe i Metalowe M. Cinkowski, R. Mazur s.c. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych mogą Państwo znaleźć w naszej Polityką prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.

Zapytaj o

Administratorem Państwa danych osobowych jest GALTER Meble Biurowe i Metalowe M. Cinkowski, R. Mazur s.c. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu nawiązania z Państwem kontaktu oraz w prawnie usprawiedliwionych celach administratora danych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale też niezbędne do nawiązania z Państwem kontaktu. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych mogą Państwo znaleźć w naszej Polityką prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych.